Sprawdź dostępność

Logo Panorama Morska
×
 
2
Dorosłych
Bez dzieci
Dziecko
Dziecko
Dziecko
wybierz

Sprawdź dostępność

Wyczyść
Wybierz date przyjazdu

Specjalista ds. Inwestycji

2021-01-12 12:47:00

Specjalista ds. Inwestycji

Wynagrodzenie: 5000-7000 pln

Zakres obowiązków:

  • Zdolność analizowania ofert z branż budowlanych, technicznych, inwestycyjnych, remontowych,
  • monitoring i analiza zapotrzebowania na materiały, poprzez współpracę z kierownikami poszczególnych działów,
  • prowadzenie list zamówień na potrzebne materiały, wg zapotrzebowania kierowników poszczególnych działów,
  • składanie zamówień,
  • zapewnienie dostępności materiałów,
  • prowadzenie ewidencji dostawców materiałów - cen, warunków kontraktu, zasad zakupów oraz wypełniania zamówień,
  • bieżąca analiza bazy dostawców, pod kątem weryfikacji korzystniejszych ofert,
  • pozyskiwanie nowych dostawców, wystawianie zapytań ofertowych i wybór najlepszej oferty,
  • prowadzenie negocjacji dotyczących warunków współpracy z dostawcami,
  • budowanie pozytywnej relacji z dostawcami,
  • optymalizacja kosztowa i jakościowa materiałów prowadzenie działalności z zakresu redukcji kosztów, włączając w to renegocjacje z dostawcami,
  • negocjowanie warunków umowy, rejestrowanie informacji dot. dostawców,
  • sporządzanie odpowiednich raportów, dokumentacji dla Zarządu/Dyrekcji,
  • przygotowywanie zapytań przetargowych – ofertowych,
  • realizowanie zamówień zza granicy.
 

Wymagania:

  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • min. wykształcenie wyższe techniczne ( mile widziane: inżynieria środowiska, instalacyjne),
  • biegła/dobra znajomość języka angielskiego,
  • wiedza techniczna np. zamówienia fasad, znajomość pojęć budowlanych,
  • mile widziana znajomość międzynarodowych przepisów celnych,
  • umiejętność przeprowadzania rozmów handlowych o charakterze negocjacyjnym,
  • zdolności analityczne i organizacyjne,
  • znajomość zagadnień związanych z obszarem zakupów, logistyki,
  • biegła znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel, AUTOCAD,
  • dyskretność, samodzielność w działaniu,
  • sumienność, rzetelności i dokładności w zakresie wykonywanych zadań,
  • przewidywanie,
  • dobra relacja z ludźmi, komunikatywność,
  • wysoka kultura osobista oraz językowa.

Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:

  • atrakcyjne zarobki
  • Zapewniamy możliwość zakwaterowania
  • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej firmy,
  • opiekę medyczną w naszej prywatnej placówce medycznej oraz bogaty pakiet socjalny (karnet na Aquapark, zajęcia rekreacyjno-sportowe),
  • pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.
  • niezbędne narzędzia pracy

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.