Biuro, marketing

Wybierz sezon i strefę

Biuro, marketing

Specjalista ds. budowlanych / kierownik budowy

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu to największy i najbardziej dynamicznie rozwijający się Resort nad polskim morzem o pow. ok. 12 ha działający od 1994r.

W związku ze stałą rozbudową, remontami naszego kompleksu  poszukujemy osób na stanowisko:

Wynagrodzenie brutto: 6 000 - 9 000 zł

Do zadań należeć będzie:

  • planowanie, kierowanie i nadzorowanie robót na budowie, podczas prac remontowych
  • współpraca z wykonawcami i dostawcami, koordynacja pracy wykonawców,
  • udział w procesie ofertowania (analiza dokumentacji, zapytania ofertowe, kalkulacja ceny)
  • tworzenie dokumentacji kontraktowej,
  • zarządzanie gospodarką materiałową na budowach,
  • zarządzanie kontraktem pod kątem technicznym,
  • prowadzenie dokumentacji budowy, a także sporządzanie dokumentacji powykonawczej.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego technicznego ( mile widziane: inżynieria środowiska, instalacyjne),
  • min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku Kierownika Budowy
  • uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
  • znajomości przepisów prawa budowlanego, rozporządzeń oraz norm branżowych,
  • umiejętności zarządzania zespołami pracowników i wykonawców,
  • dobrej znajomości rynku wykonawców i dostawców
  • biegłej znajomości pakietu MS Office w szczególności MS Excel, a także AutoCAD,
  • prawa jazdy kat. B,
  • dyspozycyjności i mobilności.

Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:

  • atrakcyjne zarobki
  • zakwaterowanie, mieszkanie
  • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej firmy,
  • opiekę medyczną w naszej prywatnej placówce medycznej oraz bogaty pakiet socjalny ( karnet na Aquapark, zajęcia rekreacyjno-sportowe ),
  • pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.
  • niezbędne narzędzia pracy

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji na adres e-mail praca@panorama-morska.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

 

INŻYNIER- PROJEKTANT INSTALACJI SANITARNYCH

Wynagrodzenie brutto: 6 000- 9 000zł

Do obowiązków pracownika będzie należeć:

  • projektowanie instalacji sanitarnych
  • prowadzenie czynności formalno- prawnych związanych z procesem projektowania
  • kontrolowanie procesu projektowego, zarządzanie formalnymi procedurami dot. projektowania- rozwiązywanie pojawiających się w tym zakresie problemów
  • współpraca z achitektami oraz projektantami branżowymi
  • nadzór nad pracownikami
  • przygotowywanie zapytań ofertowych, dokumentacji przetargowych oraz przygotowywanie dokumentacji powykonawczej

Wymagania:

  • uprawnienia projektowe (lub w trakcie)
  • uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
  • znajomość rozwiązań technicznych
  • doświadczenie w projektowaniu
  • umiejętność obsługi programów z rodziny Autodesk oraz programów wspomagających projektowanie instalacji sanitarnych
  • komunikatywność, samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów projektowych
  • odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki
  • dodatkowe atuty:

- dłuższe niż 8 lat doświadczenie w projektowaniu instalacji sanitarnych

- znajomość programów AutoCad, MS Office, Revit i technologii BIM i innych

Oferujemy:

  • Pracę przy sporządzaniu dokumentacji projektowej od kocepcji poprzez projekty budowlane, wykonawcze do nadzorów autorskich
  • Wynagrodzenie: 6000-9000zł brutto, w zależności od posiadanego doświadczenia i umiejętności

Zapewniamy mieszkanie służbowe

 

ASYSTENT ZARZĄDU / SPECJALISTA DS. FINANSOWO- ADM.-BIUROWYCH

Wynagrodzenie brutto: 7 000- 12 000zł

Zakres obowiązków:

  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości
  • organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,
  • nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,
  • kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu,
  • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności,
  • organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,
  • dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie np. raz dziennie o najważniejszych wiadomościach),
  • zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
  • weryfikację, edycję oraz formatowanie dokumentów, redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu
  • bieżące wspieranie Zarządu/Dyrektora w sprawach organizacyjnych i administracyjnych,
  • koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu/Dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami,
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w firmie,
  • przekazywanie właściwym jednostkom i komórkom organizacyjnym decyzji i ustaleń podjętych przez Zarząd/Dyrekcję,
  • przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu/Dyrektorowi,
  • przygotowywanie i prowadzenie raportów, dokumentów, prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu/Dyrektora i jego gości,
  • zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,
  • udział w wewnętrznych projektach i prowadzenie własnych
  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i Przełożonego,
  • bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw,

Wymagania i umiejętności:

  • minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku samodzielnego księgowego lub w firmie audytorskiej ,
  • status absolwenta kierunków studiów ekonomicznych, finansowych i pokrewnych
  • bardzo dobra znajomość prawa podatkowego, polskiej ustawy o rachunkowości, międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej
  • mile widziane są dodatkowe kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów: certyfikatu uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, ACCA, doradcy podatkowego , biegłego rewidenta.
  • umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach pod presją czasu,
  • wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu,
  • znajomości savoir-vivre'u biznesowego,
  • umiejętności pracy w zespole i zarządzania przepływem informacji,
  • bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu
  • komunikatywności, otwartości i umiejętności budowania relacji,
  • dokładności i rzetelności, umiejętności analitycznych i dbałości o wysoką jakość
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych.
  • umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów
  • dyspozycyjność, zaangażowanie
  • umiejętność koordynacji projektów, wielozadaniowość,
  • logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
  • przewidywanie,
  • filtrowanie informacji oraz ich źródeł,

Zapewniamy mieszkanie służbowe

 

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I KOMUNIKACJI

Wynagrodzenie brutto: 4 000- 4 500zł

Zakres obowiązków:

  • inicjowanie i realizacja akcji sprzedażowych, promocyjnych
  • utrzymywanie relacji z obecnymi klientami i kontrahentami
  • benchmark konkurencji
  • aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy w celu realizacji projektów
  • przygotowanie i zarządzanie kampaniami on-line marketingowymi
  • wspieranie realizacji działań w mediach społecznościowych m.in. LinkedIn, Twitter i innych
  • marketing szeptany
  • monitorowanie efektywności podejmowanych działań marketingowych i komunikacyjnych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe
  •  doświadczenie
  • praktyczna znajomość najnowszych trendów w obszarze marketingu
  • bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego
  • umiejętność budowania oraz wdrażania kampanii reklamowych w Social Media i AdWords
  • kreatywne myślenie i "lekkie pióro"
  • determinacja w wykonywaniu powierzonych działań
  • nastawienie na cel
  • kreatywność, pomysłowość

Zalety podjęcia pracy w naszym Resorcie:

  • praca stała, na miejscu od zaraz
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i samodzielne realizacji wielu ciekawych zadań
  • praca wyróżniająca się różnorodnością działań marketingowych
  • dostęp do najnowszych technologii
  • uczestnictwo w prestiżowych projektach
  • niekorporacyjna atmosfera pracy

Zapewniamy zakwaterowanie w budynku z terenem rekreacyjnym przeznaczonym dla pracowników w odległości ok 4km od miejsca pracy

 

INFORMATYK

Wynagrodzenie brutto: 5 000- 6 000zł

Zakres obowiązków:

  • praca w programach biurowych, reklamowych
  • współpraca z innymi działami
  • wsparcie w awariach systemów sieciowych, komputerowych

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość pakietu biurowego MS Office (Outlook, Word, Power Point, Publisher, Excel, Access)
  • podstawowa wiedza z zakresu Google Analytics, Google Tag Manager, Google AdWords
  • znajomość Bootstrap framework
  • biegłość w HTML, PHP, JavaScript, jQuery, HTML5 i CSS3
  • znajomość baz danych MySQL, Firebird, Oracle
  • podstawowa znajomość systemu Linux/ Debian oraz środowiska AD Windows
  • znajomość działania sieci LAN, WAN, WLAn, zagadnień sieciowych, sprzętu sieciowego i komputerów klasy PC
  • samodzielność, rzetelność, odporność na stres, dokładność, komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • dodatkowym atutem będzie znajomość programów: KS-Somed, DMPlaza, Microsoft Exchange, Płatnik

Zalety podjęcia pracy w naszym Resorcie:

  • praca stała, na miejscu od zaraz
  • atrakcyjne zarobki z możliwością awansu
  • praca bardzo rozwojowa ze względu na charakter Resortu

Zapewniamy zakwaterowanie w budynku z terenem rekreacyjnym przeznaczonym dla pracowników w odległości ok 4km od miejsca pracy

GRAFIK KOMPUTEROWY

Wynagrodzenie brutto: 4 000- 4 500zł

Zakres obowiązków:

  • tworzenie projektów graficznych i ich realizacji
  • przygotowanie materiałów do druku
  • graficzna obróbka zdjęć
  • obsługa Studia fotograficznego (nadruki na kubki, koszulki metodą sublimacji)

Wymagania:

  • znajomość min. jednego z programów: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Corel Draw
  • zmysł estetyczny
  • kreatywność
  • dyspozycyjność, samodzielność

Zalety podjęcia pracy w naszym Resorcie:

  • regulowane godziny pracy
  • atrakcyjne zarobki
  • praca w renomowanym obiekcie z możliwością rozwoju
  • praca stała od zaraz

Nie interesuje nas praca zdalna


Zapewniamy zakwaterowanie w budynku z terenem rekreacyjnym przeznaczonym dla pracowników w odległości ok 4km od miejsca pracy

 

sprawdź także inne stanowiska:

Loading
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij