Biuro, marketing

Wybierz sezon i strefę

Biuro, marketing

FILMOWIEC/ FOTOGRAF

Wynagrodzenie brutto: 4 000- 6 000zł

Zakres obowiązków:

  • Montowanie śmiesznych/ kreatywnych filmików video
  • Filmowanie (np. animacji odbywających się podczas pobytów)
  • Fotografowanie gości resortu, animacji, imprez okolicznościowych
  • Obróbka zdjęć
  • Tworzenie pamiątek ze zdjęciami

Wymagania:

  • Wyczucie estetyczne
  • Znajomość programów graficznych tj. do obróbki filmów, photo shop , corel
  • Umiejętność korzystania z nich 
  • Kreatywność
  • prosimy o przesłanie swoich realizacji

Zalety podjęcia pracy w naszym Resorcie:

  • Praca w miłej atmosferze
  • Atrakcyjne zarobki 
  • Ze względu na charakter Resortu praca bardzo rozwojowa 
  • Nie interesuje nas praca zdalna

Zapewniamy zakwaterowanie w budynku z terenem rekreacyjnym przeznaczonym dla pracowników w odległości ok 4km od miejsca pracy

SAMODZIELNY KSIĘGOWY, DORADCA PODATKOWY

Wynagrodzenie brutto: 4 000- 8 000zł

Poszukiwane kompetencje:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne, finanse lub rachunkowość
  • znajomość przepisów z zakresu rachunkowości oraz dotyczących prawa podatkowego
  • umiejętność komunikacji i współpracy w zespole
  • co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • dokładność, systematyczność w wykonywaniu swoich obowiązków

Mile widziane:

  • uprawnienia doradcy podatkowego
  • znajomość języka angielskiego
  • wiedza w zakresie administracji płacowej

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego
  • kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi
  • bieżąca ewidencja dokumentów księgowych
  • obsługa rachunków bankowych i rozrachunków z kontrahentami
  • weryfikacja i uzgadnianie sald
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
  • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami (np. VAT, GUS, CIT, itp.)

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w dynamicznej, nowoczesnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • możliwość rozwoju w obszarze księgowości
  • pracę w środowisku dbającym o wysoką kulturę organizacyjną
  • przyjazne warunki pracy
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
  • możliwość skorzystania z pakietu benefitów firmowych

Zapewniamy MIESZKANIE SŁUŻBOWE

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I KOMUNIKACJI

Wynagrodzenie brutto: 3 500- 4 500zł

Zakres obowiązków:

  • inicjowanie i realizacja akcji sprzedażowych, promocyjnych
  • utrzymywanie relacji z obecnymi klientami i kontrahentami
  • benchmark konkurencji
  • aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy w celu realizacji projektów
  • przygotowanie i zarządzanie kampaniami on-line marketingowymi
  • wspieranie realizacji działań w mediach społecznościowych m.in. LinkedIn, Twitter i innych
  • marketing szeptany
  • monitorowanie efektywności podejmowanych działań marketingowych i komunikacyjnych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe
  •  doświadczenie
  • praktyczna znajomość najnowszych trendów w obszarze marketingu
  • bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego
  • umiejętność budowania oraz wdrażania kampanii reklamowych w Social Media i AdWords
  • kreatywne myślenie i "lekkie pióro"
  • determinacja w wykonywaniu powierzonych działań
  • nastawienie na cel
  • kreatywność, pomysłowość

Zalety podjęcia pracy w naszym Resorcie:

  • praca stała, na miejscu od zaraz
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i samodzielne realizacji wielu ciekawych zadań
  • praca wyróżniająca się różnorodnością działań marketingowych
  • dostęp do najnowszych technologii
  • uczestnictwo w prestiżowych projektach
  • niekorporacyjna atmosfera pracy

Zapewniamy zakwaterowanie w budynku z terenem rekreacyjnym przeznaczonym dla pracowników w odległości ok 4km od miejsca pracy

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO- BIUROWY

Wynagrodzenie brutto: 4 000- 6 000zł

Zakres obowiązków:

  • obsługa programów komputerowych koniecznych do wykonywania obowiązków, takich jak edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych
  • obsługiwanie poczty tradycyjnej oraz elektronicznej
  • sporządzanie różnego rodzaju dokumentów firmowych, raportów, sprawozdań i zestawień oraz nadzorowanie ich obiegu
  • odbieranie telefonów i przeprowadzanie rozmów telefonicznych lub kierowanie ich do odpowiednich organów firmy
  • jeśli pracownik biurowy odpowiada za kontakt z klientami, powinien odpowiednio reprezentować firmę i budować jej dobry wizerunek, w zależności od stanowiska powinien także kontaktować się z klientami obcojęzycznymi
  • wykonywanie różnych zadań organizacyjnych i koordynacyjnych,
  • przygotowywanie dokumentów rejestrowych
  • koordynacja obiegu dokumentów oraz dbanie o ich kompletność

Profil kandydata:

  • wykształcenie wyższe
  • dobre i bardzo dobre wyniki na studiach;
  • znajomość języka angielskiego
  • dobra znajomość programów: Excel, Word i Power Point
  • duża zdolność organizacyjna oraz samodzielność w realizacji zadań;
  • umiejętność pracy w zespole;
  •  zdolność pracy pod presją czasu;
  • dokładność, sumienność
  • koordynacja spraw formalno-prawnych, administracyjnych itp.

 

INFORMATYK

Wynagrodzenie brutto: 4 000- 6 000zł

Zakres obowiązków:

  • praca w programach biurowych, reklamowych
  • współpraca z innymi działami
  • wsparcie w awariach systemów sieciowych, komputerowych

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość pakietu biurowego MS Office (Outlook, Word, Power Point, Publisher, Excel, Access)
  • podstawowa wiedza z zakresu Google Analytics, Google Tag Manager, Google AdWords
  • znajomość Bootstrap framework
  • biegłość w HTML, PHP, JavaScript, jQuery, HTML5 i CSS3
  • znajomość baz danych MySQL, Firebird, Oracle
  • podstawowa znajomość systemu Linux/ Debian oraz środowiska AD Windows
  • znajomość działania sieci LAN, WAN, WLAn, zagadnień sieciowych, sprzętu sieciowego i komputerów klasy PC
  • samodzielność, rzetelność, odporność na stres, dokładność, komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • dodatkowym atutem będzie znajomość programów: KS-Somed, DMPlaza, Microsoft Exchange, Płatnik

Zalety podjęcia pracy w naszym Resorcie:

  • praca stała, na miejscu od zaraz
  • atrakcyjne zarobki z możliwością awansu
  • praca bardzo rozwojowa ze względu na charakter Resortu

Zapewniamy zakwaterowanie w budynku z terenem rekreacyjnym przeznaczonym dla pracowników w odległości ok 4km od miejsca pracy

 

SPECJALISTA DS. BUDOWLANYCH

Do Twoich zadań należeć będzie:
• planowanie, kierowanie i nadzorowanie robót na budowie,
• współpraca z wykonawcami i dostawcami, koordynacja pracy wykonawców,
• udział w procesie ofertowania (analiza dokumentacji, zapytania ofertowe, kalkulacja ceny)
• negocjacje z potencjalnymi wykonawcami
• tworzenie dokumentacji kontraktowej,
• zarządzanie gospodarką materiałową na budowach,
• zarządzanie kontraktem pod kątem finansowym i technicznym,
• prowadzenie dokumentacji budowy, a także sporządzanie dokumentacji powykonawczej.

Od kandydatów oczekujemy:
• wykształcenia wyższego technicznego (inżynieria środowiska, instalacyjne),
• min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku Kierownika Budowy/ Kierownika projektu
• uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
• znajomości przepisów prawa budowlanego, rozporządzeń oraz norm branżowych,
• praktycznej umiejętności wyceny i kosztorysowania robót w branży kubaturowej
• umiejętności zarządzania zespołami pracowników i wykonawców,
• dobrej znajomości rynku wykonawców i dostawców sektora przemysłowego/kubaturowego
• biegłej znajomości pakietu MS Office w szczególności MS Excel, a także AutoCAD,
• prawa jazdy kat. B,
• dyspozycyjności i mobilności.

Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:
• atrakcyjne zarobki
• zakwaterowanie lub samochód służbowy
• możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej firmy,
• opiekę medyczną w naszej prywatnej placówce medycznej oraz bogaty pakiet socjalny ( karnet na Aquapark, zajęcia rekreacyjno-sportowe ),
• pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.
• niezbędne narzędzia pracy

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji na adres e-mail
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

 

Zainteresowanych prosimy o wysłanie CV, listu motywacyjnego oraz dokumentów potwierdzających kwalifikacje.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Loading
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij